VardagslivBubbleerikssonemma

Jag har vandrat omkring i en bubbla i dag, inte riktigt med, inte riktigt social och n�jt mig med mitt eget s�llskap. Arbetat i natt och ligger minus i s�mnbanken- vila? Som vanligt prioriteras annat och i slut�ndan f�r jag sj�lv ta sm�llen. D�rf�r har jag vandrat i min egen sm�tt irriterade bubbla och strax blir det upp och sova! Morgondagen blir b�ttre hoppas jag! MEN jag fick lite gjort �nd� i allafall, st�dat ut uterummet och k�rt ut allt gammalt br�te som legat d�r och grott under hela vintern. Effektiviteten �r ens b�sta kompis n�r hum�ret sviktar till det s�mre. 
Ungarna d�remot har bl�st riktiga bubblor, H E L A dagen i princip! Stora och sm� och det �r dags att inf�rskaffa en dunk med p�fyllning. V�dret har ju varit p� topp, inte kanske det allra varmaste men solen har i allafall visat sig fr�n en klarbl� himmel. Lite fika hos mormor och morfar och f�tt en fr�ga som st�ller tillvaron lite grann p� sin spets. Framtiden f�r utvisa hur och n�r det blir f�r�ndring, till det b�ttre f�rhoppningsvis :-)
Facebook Comments

0 komentar



Diberdayakan oleh Blogger.