VardagslivOouch!erikssonemma

Jag k�nner mig manglad, har inte en enda kroppsdel som inte �r �m, stel eller ond f�r tillf�llet. Shit vilken tr�ningsv�rk!! Blir det verkligen s� utav en veckas ofrivillig vila eller n�r det nu var n�r jag tampades med min onda hals?? 
P� riktigt??
F�rs�kte bota det onda med cirkelpass och en l�prunda men inte ens d� ville varken pulsklocka eller kropp samarbeta d� heller. S� enligt klockan har jag sprungit 1,2 km p� 17 minuter och D E T vet jag �r fel, nog f�r att det g�r sakta men inte s� sakta trots att benen k�ndes som stockar- varf�r??
S� jag vet att morgondagen kommer att vara v�rre, mycket v�rre... Tur jag f�r stappla mig hem�ver och oja mig i fred ;-)

Men nu �r det mission: �verleva arbetsnatten som g�ller f�rst- dessutom har b�de jag och kollegan jour i natt s� nu j�klar kan det �kas som de �vriga n�tterna... 
Men innan dess, Godnatt!
Facebook Comments

0 komentar



Diberdayakan oleh Blogger.