VardagslivSopslut- Vad �r det f�r fel?erikssonemma

Tr�nat... Och trott jag skulle d�, ingen bra tr�ningsdag! Andningen funkade inte, benen var tunga och stela och jag k�nde mig helt orkesl�s- vikter som jag normalt beh�rskar fick jag vika ner mig p� och ta en l�ttare... Inte bra!! Helt  ovan k�nsla och jag k�nner mig mest arg, frustrerad och en smula irriterad ( eller inte s� lite heller egentligen)
Nya tag n�sta g�ng!
Men nu till n�got b�ttre.. Min sommarlook...
Lite ljusare, lite guldigare och lite fr�schare... Bilden g�r h�ret lite m�rkare �n vad det egentligen �r men Emelie gjorde ett bra jobb och nu �r det bara att l�ta det v�xa under sommaren. Intressant att se hur l�ngt det blivit i h�st, det v�xer s� det knakar och just nu �r jag glad �t det n�r jag vill ha ut l�ngderna.

Kom p� att jag ju har en alldeles "egen" muscle up/ chinst�ng alldeles runt h�rnet, n�mligen mamma och pappas matth�ngare eller vad det nu heter egentligen. Sen barnsben har det varit str�ngt f�rbjudet att h�nga i den men de �r ju inte hemma hela tiden och ser vad man sysslar med ;-) Har jag otur och tappar greppet hamnar jag i tujorna som st�r d�r framf�r eller den stora stenen, hoppas p� det f�rst n�mnda- minst ont det skulle jag tro :-D
Facebook Comments

0 komentar



Diberdayakan oleh Blogger.