VardagslivBack on track!erikssonemma

Jahapp!
D�s�, tillbaka till jobb, skola och fritids... Visserligen tjuvstartade jag i l�rdagsnatt men nu �r det "p� riktigt" tydligen n�r jag la schemat s� tyckte jag f�rmodligen att det var en ypperlig id� att b�rja med en 64 timmars vecka.... Kanske tyckte jag d� att jag borde vara utvilad och fit for fight...
Note to my self next time: b�rja mjukt!!! :-D
Eller i allafall b�rja inte med nattarbete det f�rsta man g�r, v�rlden blir liksom en smula ur led relaterat till dem...

Men, jag k�nner mig n�jd med att vara tillbaka i Bolln�s. Fick ihop strax �ver timmen med innebandy och d� tackar man sin lyckliga stj�rna.
Men nu k�nner jag mig fortfarande en smula manglad och hoppas p� en piggare dag i morgon!
Upp mot loppl�dan och 3:E s�songen av Bron (f�rmodligen en av de sista som sett den men vad g�r det??)
Go natt!
Facebook Comments

0 komentar



Diberdayakan oleh Blogger.