VardagslivT�lamod �r en dygd...erikssonemma

...Som drev mig till vansinne milt sagt i dag. 
Boxer, det J-a f�retaget kedjade fast mig vid mobilen i 1 timme och 24 minuter varav samtalet var �ver p� 1 minut om inte mindre... Den stackars m�nniskan i andra sidan luren och �ven chatten fick sig en dos av irritationen och jag �r i (efterhand) tacksam f�r att jag f�rmodligen aldrig kommer att prata med dem igen :-D

Men nu �r saker och ting avbockade, Boxer uppsagt, bredband uppsagt, adress�ndring best�lld, vatten och el. Vad har man gl�mt???
Det r�r p� sig och hemmet b�rjar bli mer och mer spartanskt d� m�blerna b�rjar tr�ngas och l�dorna staplas p� h�g i vardagsrummet. Allting som inte anv�nds b�rjar hamna i l�dor och vi f�r se om det �r missber�kning eller fulltr�ff n�r man (f�rmodligen) sv�r ve och f�rbannelse �ver n�gon f�rsvunnen visp, form eller m�tt :-D
23 dagar kvar, det kommer intr�ffa!!

Varit till Bolln�s och h�mtat pass s� nu �r vi redo f�r Spanien!!
Skissar och ritar p� planer f�r skoj- f�r vi ska ju inte renovera direkt s�ger han som best�mmer...
Men jag ska bara f� med honom p� t�get s� kanske grabsens rum kommer bli klara- fast pappan s�ger att d� m�ste man byta golv och sen �r kulan i rullning :-D F�r b�rjar man p� ett st�lle s� m�ste man ta det i ordning s� det blir "r�tt"
Haha vi f�r v�l se hur det blir med saker och ting....
Facebook Comments

0 komentar



Diberdayakan oleh Blogger.