VardagslivTake a walk!erikssonemma

Hej och h�, i dag tog vi en promenad p� dryga 11 km med grabbarna. Bra gjort av dom utan st�rre protester, det tog sin lilla tid men det beh�vs sl�ppas ut lite energi ur sm� kroppar ocks� har jag m�rkt :-) Ner till hamnen blev det, strosade p� piren och k�kade en �verskattad pizza.
Det fanns marknadsst�nd efter en hel strita- en glass blev det enda som "fyndades" 

D�remot p� Habaneras k�pte jag lite p� Zara Home- ur den butiken finns det M A S S O R jag skulle vilja ha. Men riktade bara in mig p� knoppar till vitrinsk�pet och en doftspray till kl�der/tyg och hem �verhuvudtaget.

Nu sitter jag h�r och g�spar, en note to my self �r att I N T E dricka kaffe f�r sent (det spelar roll!! I allafall f�r mig- psykologiskt eller inte... Eller ja, det funkar inte n�r jag jobbar natt- hm...) Tillsammans med sockrig bakelse, l�gga sig l�tt hungrig f�r att senare inse att man �r V R � L hungrig- det betyder att man somnar inte i f�rsta taget... 03 tittade jag p� klockan sista g�ngen och snurrade nog tusen varv till efter det :-)

V�derfronten i dag- helt okej. Dryga 26-27 grader men lite halvmulet s� vi skippade stranden som sagt.  I morgon blir det sista dagen, sista baden och sista maten h�r innan vi styr hem till ett h�stigt Sverige igen.
Facebook Comments

0 komentar



Diberdayakan oleh Blogger.